Manager Strategie, Alocare Resurse, Monitorizare si Raportare

Manager Strategie, Alocare Resurse, Monitorizare si Raportare
Specificații:
  • Tip job: Normă întreagă
  • Firma: Mihaela
  • Nivel de pregătire: Senior
  • Locație: Bihor
  • Salariu: Nespecificat
  • Program: Nespecificat
Aplică acum

Manager Strategie, Alocare resurse, Monitorizare si Raportare

 

🏫:  Retele Electrice Romania

👥:  Directia Dezvoltare Retea/ Strategie, Alocare Resurse, Monitorizare si Raportare

📍:  Bucuresti

📝:  Perioada nedeterminata

 

#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊 

 

Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse. 

 

 

Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de: 

  • Consolidarea și definirea periodică a nevoilor de investiții ale operatorului de rețea;

  • Consolidarea și definirea nevoilor pentru eficientizarea programelor de mentenanță a rețelei;

  • Fundamentarea planurilor anuale și multianuale de mentenanță;

  • Fundamentarea planurilor de investiții anuale și multianuale (CAPEX și PIF);

  • Coordonarea activităților de colectare și verificare a documentației necesare recunoașterii de către reglementator a investițiilor și lucrărilor de mentenanță a rețelei;

  • Definirea liniilor directoare pentru promovarea și aprobarea investițiilor și mentenanței rețelei, în colaborare cu celelalte unități responsabile;

  • Asigurarea funcționalității și implementarea dezvoltărilor/modificărilor sistemelor informatice pentru activitățile de investiții și mentenanță;

  • Colaborarea la elaborarea și actualizarea planurilor de dezvoltare a rețelei.

 

Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu:  

  • Absolvent de studii superioare profil tehnic (energetica, electrotehnica sau similar);

  • Minim 5 ani experiență în roluri de coordonare;

  • Cunoașterea avansata a pachetului Microsoft Office;

  • Cunoașterea limbii engleze de nivel mediu;

  • Cunoasterea reglementarilor ANRE specifice, cunoasterea legislatiei in vigoare.

  • Abilități de comunicare

  • Adaptabilitate

  • Calitati de leadership

  • Capacitate de analiza si de decizie;

 

 

Vino in echipa #PPC si te asteptam cu: 

 

✔️ Perspective de evolutie in cariera 

  • oportunitati de dezvoltare profesionala si personala 

  • mediu de lucru dinamic si linii de business diversificate 

  • mediu de lucru international 

  • programe de mobilitate interna 

  • cursuri, sesiuni de coaching, mentorat 

 

💸 Recompense 

  • abonament medical 

  • tichete de masa, prime (Ziua Energeticianului, Paste, Craciun etc) 

  • prima de vacanta 

  • decontarea unei parti din biletul de concediu 

  • zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca 

  • zile libere extra (Ziua de nastere, Ziua Energeticianului etc) 

  • oferte speciale din partea colaboratorilor nostri 

  • program de bonusare a recomandarilor de noi angajati 

  • abonament Bookster 

 
 

Ce altceva trebuie sa stii 

 

Te informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru o perioada nu mai mare de un an. 

 

PPC este liderul pietei de energie in Europa de Sud-Est. Produce, distribuie si furnizeaza energie electrica, precum și produse si servicii energetice avansate in Grecia, Romania si Macedonia de Nord.  

 

Grupul PPC are unitati de productie cu o capacitate instalata de 10,7 GW si deserveste 8,7 milioane de clienti pe mai multe piete din regiune, cu peste 35 TWh de energie furnizata.  

 

Grupul este prezent in Romania in urma achizitiei companiilor Enel in tara noastra in luna octombrie 2023. PPC a fost fondata in 1950 si este listata la Bursa de Valori din Atena.